נושא: בושינג תאריך: 5/27/2008 9:44:00 PM
מחבר/ת: amir fr
אם מוסיפים ספייסר לבושינג צריך לעשות את זה בצורה סימטרית ע"י 2 טבעות זהות אחת מכל צד כדי לשמור על המירכוז של הבולם!!!!!!!!!!!
אם הבושינג כבר שחוק מומלץ לשים חדש במידה המתאימה, כדאי גם לבדוק את הברגת הבורג ,אם שחוקה ייתכן כי החופש משם.....
|