הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2008 9:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  בושינג
נושא: בושינג תאריך: 5/27/2008 9:44:00 PM
מחבר/ת: amir fr


אם מוסיפים ספייסר לבושינג צריך לעשות את זה בצורה סימטרית ע"י 2 טבעות
זהות אחת מכל צד כדי לשמור על המירכוז של הבולם!!!!!!!!!!!

אם הבושינג כבר שחוק מומלץ לשים חדש במידה המתאימה, כדאי גם לבדוק את הברגת
הבורג ,אם שחוקה ייתכן כי החופש משם.....



חזרה לפורום