הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2008 10:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  הספייסר..
נושא: הספייסר.. תאריך: 5/27/2008 10:07:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן

שמו לי אותו מחוץ לציר כלומר הוא לא פוגע במרכוז של הבולם.איןלי רגע מצלמה אני יעלה תמונה כשאני יוכל.שלח לי תמונה אם אתה יכול על הצורה שצריך לשים ספייסרים.


חזרה לפורום