הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2008 12:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  המשך...
נושא: המשך... תאריך: 5/28/2008 12:09:00 AM
מחבר/ת: amir fr

הוספת טבעת חיצונית וחיזוק הבורג זה פתרון לטווח קצר,בדר"כ אחרי
רכיבה והעומסים שמופעלים החופש חוזר....
צריך להכניס טבעות פנימיות ככה שלבולם אין חופש אפילו עם בורג
לא מהודק.

סימנתי בתמונה איפה הכנסתי טבעות, הבולם יושב במקום גם ללא הבורג
כמובן לא להכניס טבעת בכוח רב מדי(אם אי אפשר ידנית וצריך כלים אז זה לחוץ מדי)

אם לא בא לך קומבינות פשוט צריך למצוא בושינג חדש במידה המתאימה.
עם הזמן יש שחיקה וצריך להחליף - בלאי......

(קצת קשה לראות אבל מסומן באדום)



חזרה לפורום