טקסט הודעת פורום
5/28/2008 5:52:00 PM
דודי זליגמן
אחסון
נושא:
אחסון
תאריך:
5/28/2008 5:52:00 PM
מחבר/ת:
דודי זליגמן
מישהוא מכיר פתרון נוח לאחסון אופניים בחצר (לא במחסן) ? הכוונה למשהוא פשוט
המגן על האופניים ומאפשר הוצאתם והכנסתם בקלות
חזרה לפורום