טקסט הודעת פורום
5/28/2008 6:05:00 PM
דרור דרגן
תודה על העזרה..
נושא:
תודה על העזרה..
תאריך:
5/28/2008 6:05:00 PM
מחבר/ת:
דרור דרגן
היום הלכתי לחנות ושמו לי דבק בציר וגם חיזקו את ל הצירים והוסיפו ספייסר.בנתים אין חופשאני מקווה שגם לא יחזור.
חזרה לפורום