הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2008 8:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  שי
נושא: שי תאריך: 5/28/2008 8:25:00 PM
מחבר/ת: ben g

"ואל תשלחו אותי לשופ הרים - כי שם קיבלתי תשובה דבילית - "מוכרים מה שיש" "

מה לא בסדר בזה ?




חזרה לפורום