טקסט הודעת פורום
5/28/2008 8:25:00 PM
ben g
שי
נושא:
שי
תאריך:
5/28/2008 8:25:00 PM
מחבר/ת:
ben g
"ואל תשלחו אותי לשופ הרים - כי שם קיבלתי תשובה דבילית - "מוכרים מה שיש" "
מה לא בסדר בזה ?
חזרה לפורום