טקסט הודעת פורום
5/29/2008 12:14:00 AM
דן ניסן
sonix
נושא:
sonix
תאריך:
5/29/2008 12:14:00 AM
מחבר/ת:
דן ניסן
יש לי את הדגם משנת 2006 דיי סבבה קצת באסה בעיר בגלל הצמיגים אבל בטח חיה רעה
חזרה לפורום