הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/29/2008 12:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דן ניסן עם תוכן  sonix
נושא: sonix תאריך: 5/29/2008 12:14:00 AM
מחבר/ת: דן ניסן

יש לי את הדגם משנת 2006 דיי סבבה קצת באסה בעיר בגלל הצמיגים אבל בטח חיה רעה


חזרה לפורום