טקסט הודעת פורום
| 5/29/2008 11:34:00 AM |
|
נושא: תודה תאריך: 5/29/2008 11:34:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
מפרט:בולם קדמי rock shok revl aton 426.אחורי fox float r מעביר אחורי xt.קידמי lt.שיפטרים דאור. קראנק כידון סטרם-racefane חישוקים+נאבות mavric cross ride צמיגים kenda nevegal :D תמונות בהמשך.
|
חזרה לפורום |
|
|