טקסט הודעת פורום
5/29/2008 5:15:00 PM
תום שריר
תגידו תתחדש....
נושא:
תגידו תתחדש....
תאריך:
5/29/2008 5:15:00 PM
מחבר/ת:
תום שריר
לאחר המון שיקולים ובילבולי שכל מיותרים קניתי את היאקוזה צ´ימפירה שנת 2007 !!!!!!!!מחיאות כפאים סוערות
חזרה לפורום