הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/29/2008 5:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום שריר עם תוכן  תגידו תתחדש....
נושא: תגידו תתחדש.... תאריך: 5/29/2008 5:15:00 PM
מחבר/ת: תום שריר

לאחר המון שיקולים ובילבולי שכל מיותרים קניתי את היאקוזה צ´ימפירה שנת 2007 !!!!!!!!מחיאות כפאים סוערות


חזרה לפורום