טקסט הודעת פורום
5/29/2008 8:38:00 PM
asaf peretz
יש לישאלה שקשורה פה לחשבון...
נושא:
יש לישאלה שקשורה פה לחשבון...
תאריך:
5/29/2008 8:38:00 PM
מחבר/ת:
asaf peretz
יש לי 2 חשבונות בגלל שבמחשב אחד יצא לי מהחשבון ולא זכרתי את הסיסמא, יש אפשרות לאחד את 2 החשבונות??? :confused:
חזרה לפורום