הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/29/2008 9:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ברמן עם תוכן  אופני Orange Patriot - למישהו יש נסיון
נושא: אופני Orange Patriot - למישהו יש נסיון תאריך: 5/29/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: אמיר ברמן

בעיקרון מדובר על שלדה
כמו שמצויה בכתובת http://www.bikeplanet.co.il/siteFiles/1/117/1603.asp
שלדה כזאת יד שנייה מ-2007 עם DHX-5 תעלה לי 6,500.

האם למישהו יש ניסיון איתה, אני מרגיש שאני אוכל לבנות על השלדה הזאת מעניין מאוד.
אשמח לעזרה


חזרה לפורום