נושא: אופני Orange Patriot - למישהו יש נסיון תאריך: 5/29/2008 9:10:00 PM
מחבר/ת: אמיר ברמן
בעיקרון מדובר על שלדה כמו שמצויה בכתובת http://www.bikeplanet.co.il/siteFiles/1/117/1603.asp שלדה כזאת יד שנייה מ-2007 עם DHX-5 תעלה לי 6,500.
האם למישהו יש ניסיון איתה, אני מרגיש שאני אוכל לבנות על השלדה הזאת מעניין מאוד. אשמח לעזרה
|