הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2008 12:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי פ עם תוכן  KONA DAWG
נושא: KONA DAWG תאריך: 5/30/2008 12:24:00 AM
מחבר/ת: אורי פ

KONA DAWG הם אופני xc או am?ומה ההבדל בין xc ל am?
תודה


חזרה לפורום