טקסט הודעת פורום
5/30/2008 12:24:00 AM
אורי פ
KONA DAWG
נושא:
KONA DAWG
תאריך:
5/30/2008 12:24:00 AM
מחבר/ת:
אורי פ
KONA DAWG הם אופני xc או am?ומה ההבדל בין xc ל am?
תודה
חזרה לפורום