טקסט הודעת פורום
| 5/30/2008 3:26:00 AM |
|
נושא: המלצתכם לשמנים תאריך: 5/30/2008 3:26:00 AM
מחבר/ת: Ofir Daniel
התחלתי לרכב ושמעתי שיש להשתמש בDEGREASER פעם ב... ובשמן רגיל לאחר כמה נסיעות
רציתי לדעת איזה מומלצים? מה אופי הטיפול?
והאם יש כאלהשלא כ"כ מלכלכים - כלומר נשארים יבשים?
|
חזרה לפורום |
|
|