הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2008 3:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofir Daniel עם תוכן  המלצתכם לשמנים
נושא: המלצתכם לשמנים תאריך: 5/30/2008 3:26:00 AM
מחבר/ת: Ofir Daniel

התחלתי לרכב ושמעתי שיש להשתמש בDEGREASER פעם ב... ובשמן רגיל לאחר כמה נסיעות

רציתי לדעת איזה מומלצים? מה אופי הטיפול?

והאם יש כאלהשלא כ"כ מלכלכים - כלומר נשארים יבשים?


חזרה לפורום