טקסט הודעת פורום
| 5/30/2008 3:30:00 AM |
|
נושא: הרכבת משאבה תאריך: 5/30/2008 3:30:00 AM
מחבר/ת: Ofir Daniel
רכשתי משאבה ויש לה 2 גומיות מחוררות עם 2 פינים .
להלן התמונה
את המתקן הרכבתי מתחת למתקן המים - אבל לא הבנתי איך אי אמור לאבטח את המשאבה עם הגומיות הנ"ל?
יש למישהא כיוון
|
חזרה לפורום |
|
|