הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2008 3:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofir Daniel עם תוכן  הרכבת משאבה
נושא: הרכבת משאבה  תאריך: 5/30/2008 3:30:00 AM
מחבר/ת: Ofir Daniel

רכשתי משאבה ויש לה 2 גומיות מחוררות עם 2 פינים .

להלן התמונה

את המתקן הרכבתי מתחת למתקן המים - אבל לא הבנתי איך אי אמור לאבטח את המשאבה עם הגומיות הנ"ל?

יש למישהא כיוון


חזרה לפורום