נושא: דיסק קדמי משתחרר כל נסיעה תאריך: 5/30/2008 2:49:00 PM
מחבר/ת: פיליפ איחלזון
יש לי בולמי דיסק Tektro Auriga Comp hydraulic disc, 160 mm rotor.. יש לי בעיה מוזרה עם הדיסק הקדמי. כל נסיעה שאני עושה הוא משתחרר. כלומר בתחילת הנסיעה הוא בולם מעולה ולאט לאט הוא מפסיק עד לרמה שאני לוחץ על הבלם וכמעט ואין תגובה. סוף כל נסיעה אני מחזק אותו (בעזרת הבורג מאחורי ידית הבלם), וחוזר חלילה. (הבולם האחרוי עובד מצויין).
למה זה קורה? ואיך אני מתקן את זה?
המון תודה :rolleyes:
|