הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2008 7:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דן ניסן עם תוכן  סדרת ה-sonix של הארו
נושא: סדרת ה-sonix של הארו תאריך: 5/30/2008 7:00:00 PM
מחבר/ת: דן ניסן

ביחס למחיר הם בסדר היום דגם 2008 ראיתי במבצע ב5000
אם יש לך תקציב יותר גדול לפי דעתי תחפש משו אחר אם לא אני שביחס למחיר הם סבבה יש לי דגם 2006 לא בדיוק התעדכתי בשינוים שיש ב2008 הבעיה היחידה לטעמי זה הפדלים הם גדולים מדי.


חזרה לפורום