טקסט הודעת פורום
| 5/30/2008 8:17:00 PM |
|
נושא: יותרAM תאריך: 5/30/2008 8:17:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן
הן ניראות משו באמצעלפי דעתי.בל אופן יש פה אחד בפורום שישלו כאלו אופנים והוא עושה איתם AM אגרסיבי לפי מ שהבנתי..תשאל אותו השם שלו פה MOTI KONA
|
חזרה לפורום |
|
|