הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/30/2008 8:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור דרגן עם תוכן  יותרAM
נושא: יותרAM תאריך: 5/30/2008 8:17:00 PM
מחבר/ת: דרור דרגן

הן ניראות משו באמצעלפי דעתי.בל אופן יש פה אחד בפורום שישלו כאלו אופנים והוא עושה איתם AM אגרסיבי לפי מ שהבנתי..תשאל אותו השם שלו פה MOTI KONA


חזרה לפורום