הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2008 12:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  adi עם תוכן  להחליף בולם קידמי לTARPON
נושא: להחליף בולם קידמי לTARPON  תאריך: 6/1/2008 12:39:00 AM
מחבר/ת: adi

אני רוצה להחליף בולם קידמי לTARPON של גרי פישר 100 ממ או יותר מה נידרש לעשות חוץ מיזה הכוונה האם צריך להחליף את מערכת ההילוכים ליותר מ21 ולמה? ואיזה בולם מתאים היום יש לי RST 63 ממ




חזרה לפורום