טקסט הודעת פורום
| 6/1/2008 12:39:00 AM |
|
נושא: להחליף בולם קידמי לTARPON תאריך: 6/1/2008 12:39:00 AM
מחבר/ת: adi
אני רוצה להחליף בולם קידמי לTARPON של גרי פישר 100 ממ או יותר מה נידרש לעשות חוץ מיזה הכוונה האם צריך להחליף את מערכת ההילוכים ליותר מ21 ולמה? ואיזה בולם מתאים היום יש לי RST 63 ממ
|
חזרה לפורום |
|
|