נושא: דבר ראשון, לפי תיאורך זה לא הדיסק שמשתחרר... תאריך: 6/1/2008 11:40:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
לפי מה שאתה אומר, מה ש"משתחרר" זה הלחץ שמפעילה ידית הברקס הקדמית. אני לא מאמין שזו הבעיה אבל תסמן את מיקום הבורג מאחורי ידית הבלם ואם הוא משתחרר, אז זו הסיבה לשחרור הלחץ. תדביק אותו אפילו עם לק ציפורניים (כדי שכשתצטרך תוכל לפתוח) יותר הגיוני: נזילת שמן ו/או בועת אוויר במערכת. צריך לעבור בסקירה יסודית ולחפש נזילות ואולי ידרש גם לבצע בלידינג למערכת.
אפשרות נוספת: אם הרכיבה הסטנדרטית שלך היא עלייה ארוכה ואז ירידה ארוכה, אולי הדיסק פשוט מתחמם בירידה וכוח הבלימה שלו יורד (ואז נראה כאילו צריך לחזק) אבל למעשה צריך לחכות שיתקרר.
|