טקסט הודעת פורום
| 6/1/2008 1:18:00 PM |
|
נושא: ואם זה לא מצליח? תאריך: 6/1/2008 1:18:00 PM
מחבר/ת: פיליפ איחלזון
אני אנסה לנעול את הבורג עם לוקטייט או עם לק....
אם הבנתי אותך נכון, אז אם זה מצליח אז לא מדובר בבעיה של נזילה או בועה אלה רק בבורג ולא צריך להמשיך "טיפול"?
|
חזרה לפורום |
|
|