הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/1/2008 8:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור ניסים עם תוכן  שאלה..
נושא: שאלה.. תאריך: 6/1/2008 8:53:00 PM
מחבר/ת: מאור ניסים

haro sonix 2008 זה אופניי אול מאונטיין או XC?


חזרה לפורום