טקסט הודעת פורום
| 6/2/2008 12:25:00 AM |
|
נושא: המלצות לבונה גלגל TUBELESS תאריך: 6/2/2008 12:25:00 AM
מחבר/ת: Eli Tiger
הי,
אני מחפש ממליצים על בונה גלגלים מקצוען. חישוק MAVIC 819 UST, נאבה DT SWISS ושפיצים של 2-1.8 DT
אם ידוע לכם מהי בערך עלות ההרכבה אשמח לדעת.
תודה מראש אלי
|
חזרה לפורום |
|
|