הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2008 12:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli Tiger עם תוכן  המלצות לבונה גלגל TUBELESS
נושא: המלצות לבונה גלגל TUBELESS תאריך: 6/2/2008 12:25:00 AM
מחבר/ת: Eli Tiger

הי,

אני מחפש ממליצים על בונה גלגלים מקצוען.
חישוק MAVIC 819 UST, נאבה DT SWISS ושפיצים של 2-1.8 DT

אם ידוע לכם מהי בערך עלות ההרכבה אשמח לדעת.

תודה מראש
אלי


חזרה לפורום