נושא: מחירי חלקים, תאריך: 6/2/2008 12:51:00 AM
מחבר/ת: Eli Tiger
הי דרור,
אני ממש מתנצל, אתה ממש רחוק מלהיות נשוא הכתבה שלי, במספר פעמים שרכשתי ממך ציוד יצאתי עם חיוך, הן מרמת השירות והן מהמחירים, ישר כוח.
בעניין המחירים הגבוהים בארץ, קיבלתי את כל הסיבות שעליהן התייחסת, אך ב BOTTOM LINE, יש לשקול כל רכישה לגופה ועל קהל הרוכבים לדעת שרכישה מחו"ל היא אופציה, קלה ונוחה. אני אינני חסיד ה EBAY, אני רוכש מחנויות מסודרות שאחראיים למוצרים שלהן.
אני שמח מאוד שיש לך עבודה וכן ירבה, שוב, לדעתי יבואנים ומיני מפיצים צריכים ללמוד ממך שאפשר גם אחרת.
בהצלחה רבה :rating: אלי
|