טקסט הודעת פורום
| 6/2/2008 11:10:00 AM |
|
נושא: כן תאריך: 6/2/2008 11:10:00 AM
מחבר/ת: תום שריר
אלו אופניים ברמה גבוהה עם חלקים טובים המחיר שווה אך אתה יכול לקנות אותם יד שניה באיזה 1000 שקל פחות אבל אם אתה לא מסתפק ואתה רוצה לפנק את עצמך אז תקנה אותם הם אחלה אופניים
|
חזרה לפורום |
|
|