הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2008 11:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ברמן עם תוכן  הסתייגות
נושא: הסתייגות תאריך: 6/2/2008 11:35:00 AM
מחבר/ת: אמיר ברמן

השלדה - טובה.
בולם קדמי - סביר מינוס
בולם אחורי - לא טוב
הילוכים - לא טוב בכלל

תעשה חיפוש ביד שנייה כאן באתר בסכום של עד 3000 ש"ח ותראה שאתה מקבל תמורה הרבה יותר טובה למחיר הזה. אפשר למצוא אופניים נהדרים ביד שנייה ובמצב מכי מעולה.


חזרה לפורום