טקסט הודעת פורום
6/2/2008 12:14:00 PM
זיו קנטור
haro
נושא:
haro
תאריך:
6/2/2008 12:14:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
תנסה למצוא shit r5 יד שניה,הבולמים ומערכת ההילוכים הרבה יותר טובים. :)
חזרה לפורום