טקסט הודעת פורום
| 6/2/2008 6:09:00 PM |
|
נושא: צביעת אופניים אזרה... תאריך: 6/2/2008 6:09:00 PM
מחבר/ת: סרגיי יקובישן
תמליתו לי מה קדי לאשות... יש לי זוג אופניים ישנות שהם במצב מכני תוב... אבל נריעם זבע... אז חשבתי לצבוע אותם... תמליצו לי אל דרך זולה ו יאילה...
תודה מראש... :suss: :confused: :suss: :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|