נושא: :rolleyes: הסתייגות מההסתייגות תאריך: 6/2/2008 6:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אכן השלדה טובה, והבולם הקדמי סביר מינוס, אבל: הבולם האחורי סביר ויותר, למרות שאיננו מוכר בארץ ולמיטב ידיעתי גם אין לו יבואן מסודר. מערכת ההילוכים ברמת אליויו היא טובה בהחלט. זו היא הסדרה הגבוהה ביותר של שימאנו למערכת עם 8 הילוכים, ומקובלת באופני FR לא מעטים. אני לא רואה שום סיבה לקנות מערכת יקרה יותר - למי שאיננו רוכב ברמה מקצועית.
הגלגלים והבלמים הם החוליה החלשה, אבל במחיר הזה תתקשה למצוא חבילה דומה בחדשים.
אני בהחלט מצטרף להמלצה על משומשים במחיר הזה, בהסתייגות אחת - כדאי להבין קצת, או ללכת עם מישהו שמבין.
|