טקסט הודעת פורום
| 6/2/2008 8:49:00 PM |
|
נושא: תאימות מנשא Atera Giro ל-Giant Reign ? תאריך: 6/2/2008 8:49:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני
שלום, האם יש למי מבאי הפורום נסיון לקומבינציה שבכותרת? ל-Reign, הבולם נמצא בתוך שקע בתחתית צינור השלדה התחתון...
תודה, ולילה טוב.
|
חזרה לפורום |
|
|