הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2008 9:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום שריר עם תוכן  חייב עזרההההה
נושא: חייב עזרההההה תאריך: 6/2/2008 9:09:00 PM
מחבר/ת: תום שריר

כדאי לי זה-http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=81665#Image
או יאקוזה צ,ימפירה 2006 ב2100 שקל
שניהם במצב חדש עם מפרט מקורי
חייב עזרה ותשובה מהררררר


חזרה לפורום