טקסט הודעת פורום
| 6/2/2008 9:09:00 PM |
|
נושא: חייב עזרההההה תאריך: 6/2/2008 9:09:00 PM
מחבר/ת: תום שריר
כדאי לי זה-http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=81665#Image או יאקוזה צ,ימפירה 2006 ב2100 שקל שניהם במצב חדש עם מפרט מקורי חייב עזרה ותשובה מהררררר
|
חזרה לפורום |
|
|