טקסט הודעת פורום
6/2/2008 9:11:00 PM
תום שריר
ה-trek 4300 disc
נושא:
ה-trek 4300 disc
תאריך:
6/2/2008 9:11:00 PM
מחבר/ת:
תום שריר
בגלל שהספיישלייזד כבדות ויהיה לך קשה איתן בעליות וכאלה הטרק יותר קלות ויותר קל לזוז איתם בקטעים טכניים
חזרה לפורום