הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2008 9:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום שריר עם תוכן  ה-trek 4300 disc
נושא: ה-trek 4300 disc תאריך: 6/2/2008 9:11:00 PM
מחבר/ת: תום שריר

בגלל שהספיישלייזד כבדות ויהיה לך קשה איתן בעליות וכאלה הטרק יותר קלות ויותר קל לזוז איתם בקטעים טכניים


חזרה לפורום