טקסט הודעת פורום
| 6/3/2008 12:24:00 AM |
|
נושא: האם יש חשיבות לכיוון/מיקום הבולם האחורי תאריך: 6/3/2008 12:24:00 AM
מחבר/ת: שי א.
ראיתי אופניים כמו שלי עם בולם אחורי מסובב ב180 מעלות בראייה שנייה זה מאוד הגיוני - כי הכפתור של הריבאונד יהיה למעלה ויהיה נגיש יותר. ראו תמונה.... לסובב? אם כן איך?
|
חזרה לפורום |
|
|