הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/3/2008 12:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי א. עם תוכן  האם יש חשיבות לכיוון/מיקום הבולם האחורי
נושא: האם יש חשיבות לכיוון/מיקום הבולם האחורי תאריך: 6/3/2008 12:24:00 AM
מחבר/ת: שי א.

ראיתי אופניים כמו שלי עם בולם אחורי מסובב ב180 מעלות
בראייה שנייה זה מאוד הגיוני - כי הכפתור של הריבאונד יהיה למעלה ויהיה נגיש יותר.
ראו תמונה....
לסובב? אם כן איך?


חזרה לפורום