נושא: מחפש קסטה חדשה תאריך: 6/3/2008 3:27:00 PM
מחבר/ת: רן
קודם כל, יש לי על האופניים קסטה של שימנו 11-32 (9 הילוכים), שרשרת שימנו HG53 ומעביר אחורי LX. הבנתי שכל כמה זמן רצוי להחליף קסטה כי היא נשחקת, ונתקלתי בקסטות שכתוב שהן 11-34 (ולא 32). האם קסטות כאלה יתאימו לאופניים שלי ומה המספרים האלה אומרים בכלל? תודה.
|