הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/4/2008 12:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  דבר ראשון....
נושא: דבר ראשון.... תאריך: 6/4/2008 12:36:00 AM
מחבר/ת: נועם גרימברג

קסטה אכן נשחקת אך מחליפים כאשר צריך ולא חייבים להחליף על פי זמן שימוש. אם ההילוכים קופצים על גלגל שיניים אחד או שניים ולא אקראית, אחרי כיוון הילוכים טיפול וכו´.... אז זה סימן ראשון לשחיקת הקסטה. המספרים הם מס´ השיניים על גלגלי השיניים הקיצוניים של הקסטה. 11 שיניים לגלגל הקטן ו 34 או 32 לגדול. ככל שהגג"ש גדול יותר כך הוא מכיל יותר שיניים וכך הוא מאפשר הילוך קך יותר לטיפוס אך איטי יותר גם כן. אם אתה צריך את הגלגל הגדול יותר כדי להקל על טיפוס אז תקנה 34 אם אתה מעדיף את המהירות שנותן ה 32 אז קח 32.


חזרה לפורום