טקסט הודעת פורום
6/5/2008 4:57:00 PM
אסף פרץ
יש לי ניסיון ...
נושא:
יש לי ניסיון ...
תאריך:
6/5/2008 4:57:00 PM
מחבר/ת:
אסף פרץ
עם המארין ואני יכול להגיד לך שהן אופניים מעולות וקלילות אז אם אתה שואל אותי אז המארין.... :suss:
חזרה לפורום