נושא: התלבטות לגבי צמיגים תאריך: 6/5/2008 5:52:00 PM
מחבר/ת: רן הדר
אני קונה אופניים חדשים בקרוב, ובאים עליהם שני צמיגי Kenda Kinetics בעובי 2.35 ס"מ. אני רוכב הרבה בעיר אז זה נראה לי קצת הרבה בשבילי (חשוב לי גם שהאופניים יהיו מהירות), ובמקרה יש לי בבית צמיג Kenda Bluegroove Stick E בעובי 2 ס"מ במצב מצויין. אז חשבתי לבקש מהחנות שימכרו לי את האופניים בלי צמיג אחד ואני אשים את שלי במקומו. אתם יכולים לומר לי איפה כדאי לשים אותו? האם הצמיג הדק צריך להיות מקדימה והעבה מאחורה או ההיפך? (ובכ"מ כדאי שתדעו כי יכול להיות שזה ישפיע על העצה שלכם- בגלגל הקדמי יש רוטור 7 אינצ´ ובאחורי יש 6 אינצ´) תודה לעוזרים.
|