טקסט הודעת פורום
6/5/2008 11:40:00 PM
ליאור אלבז
לא הכי קשור, אבל זו הייתה אחלה סדרה...
נושא:
לא הכי קשור, אבל זו הייתה אחלה סדרה...
תאריך:
6/5/2008 11:40:00 PM
מחבר/ת:
ליאור אלבז
בהחלט עשית לי חשק! תודה!!
(חשק לשוטט כמובן) :suss:
חזרה לפורום