הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2008 1:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה דברים
נושא: כמה דברים תאריך: 6/6/2008 1:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

קודם כל, המידות שציינת הן באינטשים, לא בס"מ.

שנית, אני לא בטוח שהבלו-גרוב מתגלגל יותר טוב מהקינטיקס.

נכון שצמיג צר יותר יתגלגל טוב יותר מצמיג בעל אותו פרופיל שהוא רחב יותר, אבל StickE היא תרכובת גומי רכה שאוחזת טוב יותר, מתגלגלת טוב פחות, ונשחקת מהר מאוד. מאוד.

בכללי מעדיפים על ש"מ צמיג צר יותר מאחור ורחב מלפנים, צמיג מתגלגל מאחור ואוחז מלפנים, צמיג עמיד בפני שחיקה מאחור חשוב יותר מאשר מלפנים.

הזיכוי שתקבל בחנות על הצמיג איננו גדול, ובודאי אינו משתווה למחיר צמיג חדש. כלכלית יהיה כדאי יותר לבקש החלפת הצמיג במעמד הקניה, ולהשתמש בקיים לאחר שהחדש יישחק.

אין שום משמעות לסוג הבלמים בבחירת צמיגים.

בהצלחה


חזרה לפורום