הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2008 6:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום שריר עם תוכן  חייב עזרה מהר
נושא: חייב עזרה מהר תאריך: 6/6/2008 6:56:00 PM
מחבר/ת: תום שריר

יש לי התלבטות בין ונה סטאפ ליאקוזה צ´ימפיה
עכשיו אני יודע שהקונה נחשבות יותר טובות אבל אני רוכב גם אול מאונטיין ושבילים(חוץ מאורבן ודירט) אז אני צריך עזרה בלדעת איזה מהם יותר מתאים לשניהם
היאקוזה דגם 2006 והקונה לא יודע בדיוק


חזרה לפורום