טקסט הודעת פורום
6/6/2008 7:15:00 PM
תום שריר
אין לי ממש
נושא:
אין לי ממש
תאריך:
6/6/2008 7:15:00 PM
מחבר/ת:
תום שריר
ניסיון בתחומים האלה אבל אני יודע שהקנונדייל נחשב יותר טוב ואני מכיר בנאדם שרוכב עליהם כבר שנתיים והוא לא יכול להיות יותר מרוצה מהאופניים
חזרה לפורום