הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2008 7:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תום שריר עם תוכן  אין לי ממש
נושא: אין לי ממש תאריך: 6/6/2008 7:15:00 PM
מחבר/ת: תום שריר

ניסיון בתחומים האלה אבל אני יודע שהקנונדייל נחשב יותר טוב ואני מכיר בנאדם שרוכב עליהם כבר שנתיים והוא לא יכול להיות יותר מרוצה מהאופניים


חזרה לפורום