הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/6/2008 7:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi a עם תוכן  המלצה לסט גלגלים..
נושא: המלצה לסט גלגלים.. תאריך: 6/6/2008 7:43:00 PM
מחבר/ת: avi a

אז ככה, במסגרת פרוייקט בניית האופניים החדשים שלי (בעזרת השם) נתקלתי בבעיה
שאף פעם לא התעניינתי כל כך בתחום הגלגלים, ועכשיו אני צריך לרכוש סט חדש.
סגנון אול מאונטיין, צריך סט קל וחזק יחסית, שיעמדו בעומסים של רוכב במשקל נמוך (65 ק"ג)
עם קפיצות של עד מטר וחצי (כרגע), תקציב של 2000 ש"ח לערך, מוכן גם יד שנייה במצב טוב.
קיבלתי הצעה של סט Mavic XM 819 על נאבות Hope Pro II בערך בסכום הנקוב למעלה.
יש לציין כי יש לי העדפה לסט UST אך לא בהכרח אשתמש בו כטיובלס מייד עם הרכבתו,
האם הדבר אפשרי?

תודה מראש לעונים,
אבי.


חזרה לפורום