נושא: ממש לא מסובך תאריך: 6/7/2008 8:19:00 AM
מחבר/ת: רומן א
אם תסתכל על הבלם מלמעלה תיראה פין פציל שמעוקם בקצה, תיישר ותוציא אותו אחרי זה תימשוך את הרפידות בעזרת פלייר מלמטה(בלי הפין הן מחזיקות על מגנט) ובישביל להרכיב תעשה את הכל בסדר הפוך. את הרפידות אתה יכול לקנות להזמין פה באתר ואפשר גם בפדלים ואני חושב שבחנויות אופניים גדולות אחרות יש לך סיכוי למצוא, פשוט תישאל. מכווה שעזרתי.
|