טקסט הודעת פורום
| 6/7/2008 8:39:00 PM |
|
נושא: רכיבת מבחן תאריך: 6/7/2008 8:39:00 PM
מחבר/ת: עומר דגן
לקחתי למבחן את שניהם היום,סה"כ הם התנהגו די דומה למרות שה-trek מסיביות וכבדות יותר נהנתי מאד מה cannodale ,ועוד במחיר שהם מציעים עכשיו אני הולך עליהם.
תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|