טקסט הודעת פורום
6/7/2008 9:28:00 PM
עומר נחום
תיקח רק את הנאבות
נושא:
תיקח רק את הנאבות
תאריך:
6/7/2008 9:28:00 PM
מחבר/ת:
עומר נחום
הנאבות טובות מאוד הגלגלים קצת פחות
אבל אתה יכול למצוא גלגלים בנויים וחזקים בלוח יד 2
חזרה לפורום