טקסט הודעת פורום
6/8/2008 12:38:00 AM
אלכס אלכס
מחפש שותף/קבוצה לרכיבה באזור הצפון
נושא:
מחפש שותף/קבוצה לרכיבה באזור הצפון
תאריך:
6/8/2008 12:38:00 AM
מחבר/ת:
אלכס אלכס
שלום לכולם,
אני מחפש שותף/קבוצה לרכיבה באזור הצפון
בן 23 .
רוכב על החיה שבתמונה :)
חזרה לפורום