נושא: לרוכב המתחיל תאריך: 6/8/2008 12:22:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
הפלטות הקידמיות(שמחוברות לפדלים):גלגל קטן לעליות,אמצעי למישור וגדול לירידות. בעזרת בורר ההילוכים הימיני(מעביר אחורי)מעבירים לגלגל שינים קטן יותר כאשר הדרך נעשת קלה יותר(ירידה). לא כדאי שיהיו הצלבות:גלגל שניים קידמי גדול אם גלגל שיניים אחורי גדול,או הפוך גלגל שיניים קידמי קטן אם אחורי קטן. :)
|