נושא: haro escape 8.0 תאריך: 6/8/2008 2:00:00 PM
מחבר/ת: דני
צהריים טובים!
אז ככה קניתי (יותר נכון לקחתי לנסיון לשבוע ) HARO ESCAPE 8.0 יד שנייה. הגובה שלי 1.73 משקל 60 ק"ג ועל האופניים כתוב 19.5. לטענת הכתבה באתר האופניים גדולות מדי לגובהי. למרות זאת אני מרגיש עליהם מצוין, הנסיעות נעימות מאוד והכל מרגיש מצוין. המחיר שהוא רוצה הוא 750 ש"ח (יש קצת שיפורים באופניים ). 2 שאלות: האם המידה נכונה? והאם המחיר נשמע נורמלי? את האופניים קניתי במרכז האופניים בכפר סבא, נשמעים אמינים אבל האם באמת? יש לי אפשרות להחזיר את האופניים ולקחת משהו אחר, כך שאני זקוק לעזרתכם... תודה מראש דני
|