הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2008 2:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפיק שמיר עם תוכן  תגובה על מה עדיף כנס
נושא: תגובה על מה עדיף כנס תאריך: 6/8/2008 2:29:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר

אחי אני נסעתי על שני הדגמים ואני אומר לך שה saracen הרבה יותר טובות יש להם שילדה בת זונה בולם קידמי 120 והוא רך בידיוק לxc ובקיצור חיה רעה וגם הדיסקים שלהם לא רעים 24 הילוכים בולם אחורי גדול יותר משל המונגוס וקפצתי איתם בערך 12 מדרגות והן נוחתות חלק בלי שום רעש מה שאומר שגם לקפיצות הן טובות קיצור דעתי היא שהן יותר טובות מהמונגוס המונגוס גם יותר כבדות

בהצלחה בבחירה :cool:


חזרה לפורום