טקסט הודעת פורום
| 6/8/2008 9:52:00 PM |
|
נושא: הם למכירה? תאריך: 6/8/2008 9:52:00 PM
מחבר/ת: Moti Kona
נראים טוב. בא לי לשים עליהם איזה טריפל 888. דרך אגב צריך לבדוק מול Baby X איפה היא רכשה את הפדלים הורודים :p רק צריך להוריד את הגלגלי עזר שלא יפריעו לקפוץ.
|
חזרה לפורום |
|
|