הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2008 9:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Moti Kona עם תוכן  הם למכירה?
נושא: הם למכירה? תאריך: 6/8/2008 9:52:00 PM
מחבר/ת: Moti Kona

נראים טוב. בא לי לשים עליהם איזה טריפל 888.
דרך אגב צריך לבדוק מול Baby X איפה היא רכשה את הפדלים הורודים :p
רק צריך להוריד את הגלגלי עזר שלא יפריעו לקפוץ.


חזרה לפורום