הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/9/2008 1:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומם אברבוך עם תוכן  קראנק באופני GT אבאלונץ´ 1
נושא: קראנק באופני GT אבאלונץ´ 1 תאריך: 6/9/2008 1:02:00 PM
מחבר/ת: רומם אברבוך

שלום לכולם
האם הקראנק באופניים הנ"ל מגיע קומפלט, או שניתן לפרקו לציר ומייסבים ולהחליף רק מייסבים?
בנוסף באיזה כלים יש צורך להשתמש לעבודה זו והאם יש להם גודל מסוים?
תודה


חזרה לפורום