טקסט הודעת פורום
| 6/9/2008 1:02:00 PM |
|
נושא: קראנק באופני GT אבאלונץ´ 1 תאריך: 6/9/2008 1:02:00 PM
מחבר/ת: רומם אברבוך
שלום לכולם האם הקראנק באופניים הנ"ל מגיע קומפלט, או שניתן לפרקו לציר ומייסבים ולהחליף רק מייסבים? בנוסף באיזה כלים יש צורך להשתמש לעבודה זו והאם יש להם גודל מסוים? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|